Darmowe ozonowanie w sklepach stacjonarnych RRmoto - sprawdź szczegóły

Regulamin Oferty Specjalnej „Bezpłatne Ozonowanie”

ROZDZIAŁ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE 

  1. Niniejszy regulamin określa warunki Oferty specjalnej „Bezpłatne Ozonowanie” organizowanej  przez Grupa RRmoto Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Szosa Bydgoska 60a, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0001010363, kapitał zakładowy: 100 000,00 zł, NIP: 9562380490.

  2. Oferta Specjalna „Bezpłatne Ozonowanie” obowiązuje od dnia 01.10.2025 do czasu odwołania. Organizator poinformuje o zakończeniu obowiązywania Oferty Specjalnej na co najmniej 14 dni przed jego planowanym zakończeniem.

  3. Skorzystanie z Oferty Specjalnej oznacza zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptację przez Klienta.

 

ROZDZIAŁ 2. DEFINICJE


Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:

  1. Regulamin: niniejszy regulamin Oferty Specjalnej „Bezpłatnego Ozonowania”;

  2. Organizator: Grupa RRmoto Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Szosa Bydgoska 60a, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0001010363, kapitał zakładowy: 100 000,00 zł; NIP: 9562380490; numeru telefonu: 504-504-559; e-mail: kontakt@RRmoto.pl;

  3. Oferta Specjalna „Bezpłatne Ozonowanie” – korzyść bezpłatnego ozonowania dla Klientów zapisanych do Programu Lojalnościowego SMS umożliwiająca Klientom ozonowanie produktów zakupionych w Sklepie Stacjonarnym lub Sklepie Internetowym;

  4. Program Lojalnościowy SMS program lojalnościowy SMS prowadzony przez Organizatora zgodnie z regulaminem dostępnym pod adresem https://rrmoto.pl/Regulamin-Programu-Lojalnosciowego-SMS-ccms-pol-129.html

  5. Klient: osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, dokonała zakupu produktów w Sklepie Internetowym lub Sklepie Stacjonarnym i dołączyła do Programu Lojalnościowego SMS;

  6. Sklep Internetowy: sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem internetowym www.rrmoto.pl;

  7. Sklep Stacjonarny: jeden ze sklepów stacjonarnych prowadzony przez Organizatora na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, wskazany pod adresem: https://rrmoto.pl/RRmoto-Najwieksze-sklepy-motocyklowe-lista-sklepow-RRmoto-ccms-pol-144.html

 

ROZDZIAŁ 3. PROGRAM OZONOWANIA

  1. Oferta Specjalna jest dostępna wyłącznie dla Klientów, którzy są zapisani do Programu Lojalnościowego SMS, zgodnie z odrębnym regulaminem  Programu Lojalnościowego SMS.

  2. W ramach Oferty Specjalnej Organizator przyznaje Klientom kod rabatowy uprawniający do uzyskania darmowej usługi ozonowania u Organizatora. 

  3. Każdy Klient może skorzystać z Oferty Specjalnej tylko jeden raz.  

  4. Skorzystanie z kodu rabatowego w ramach Oferty Specjalnej jest możliwe przez cały czas obowiązywania Oferty Specjalnej.

  5. Wyłącznie uprawnionym do skorzystania z Oferty Specjalnej jest Klient, który dołączył do Programu Lojalnościowego SMS.

  6. Korzyści z Oferty Specjalnej nie mogą być przenoszone przez Klienta na inne osoby.

  7. Korzyści dla Klienta wynikające z Oferty Specjalnej nie są środkami pieniężnymi, nie podlegają wymianie na gotówkę, inne środki płatnicze, ani inny ekwiwalent pieniężny ani w całości ani w części, również w przypadku, gdy Klient nie wykorzysta kodu rabatowego. Nie podlegają one również zwrotom.

  8. Wydanie korzyści Klientowi w ramach Oferty Specjalnej nie stanowią sprzedaży opodatkowanej podatkiem od towarów i usług (VAT) w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa podatkowego.

  9. Skorzystanie przez Klienta z Oferty Specjalnej jest uprawnieniem Klienta, na podstawie jego dobrowolnej zgody.

 

ROZDZIAŁ 4. REALIZACJA KODU NA OZONOWANIE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. W celu skorzystania z kodu rabatowego na Ozonowanie w Sklepie Internetowym Klient musi łącznie:

    1. dodać do koszyka w Sklepie Internetowym produkt „Ozonowanie” („Zamówienie”), 

    2. w polu „Kod rabatowy” wpisać kod rabatowy na ozonowanie przyznany w ramach Oferty Specjalnej i aktywować kod rabatowy za pośrednictwem przycisku „Dodaj” lub tożsamy, dzięki któremu cena produktu „Ozonowanie” zostanie obniżona do 0 zł,

    3. sfinalizować transakcje przesyłając formularz Zamówienia do Organizatora,

    4. przesłać produkt do Organizatora zgodnie z Regulaminem dołączając protokół.

  2. Klient jest zobowiązany przesłać produkt do Organizatora w terminie 14 dni od dnia złożenia Zamówienia. Dla zachowania terminu wystarczające jest nadanie przesyłki.

  3. W przypadku, gdy Klient nie dochowa terminu, o którym mowa w ust. 2 przyznany kod rabatowy w ramach Oferty Specjalnej wygasa, a Klientowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Organizatora.

  4. Klient odsyła produkt na własny koszt na adres: Grupa RRmoto Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Szosa Bydgoska 60a, 87-100 Toruń.

  5. Warunkiem realizacji ozonowania jest przesłanie przez Klienta wraz z produktem  wydrukowanego, wypełnionego i podpisanego protokołu ozonowania („Protokół”), który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

 

ROZDZIAŁ 5. REALIZACJA KODU NA OZONOWANIE W SKLEPIE STACJONARNYM

 

  1. Kod rabatowy może być zrealizowany przez Klienta w wybranym przez siebie Sklepie Stacjonarnym.

  2. W celu skorzystania z kodu rabatowego na Ozonowanie w Sklepie Stacjonarnym  Klient zobowiązany jest przekazać sprzedawcy produkt przeznaczony do ozonowania:
        a) podać sprzedawcy kod rabatowy uzyskany w ramach Oferty Specjalnej,
        b) wypełnić, podpisać  i przekazać sprzedawcy Protokół.

  1. Sprzedawca jest uprawniony do odmowy przyjęcia produktu i zrealizowania kodu w przypadkach, o których mowa w rozdziale 6 ust. 6 Regulaminu.

 

ROZDZIAŁ 6. REALIZACJA USŁUGI OZONOWANIA

  1. Organizator może korzystać z usług podmiotów zewnętrznych w celu realizacji usługi ozonowania. 

  2. Usługa ozonowania może być realizowana wyłącznie w odniesieniu do następujących kategorii produktów: Kask, buty, rękawice

  3. Usługa ozonowania jest realizowana w terminie Usługa ozonowania jest realizowana w terminie maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania produktu przez Organizatora w przypadku produktów przesłanych do Organizatora i w maksymalnie 1 dzień od dnia otrzymania produktu przez Organizatora w Sklepie Stacjonarnym.

  4. W przypadku, gdy Klient realizował kod w Sklepie Internetowym, produkt zostanie odesłany Klientowi na adres wskazany w Protokole na koszt Organizatora. W przypadku, gdy Klient nie odbierze przesyłki w terminie wskazanym przez przewoźnika, ponowna przesyłka produktu jest możliwa na koszt Klienta.

  5. W przypadku gdy Klient realizował kod w Sklepie Stacjonarnym, produkt będzie możliwy do odbioru w tym Sklepie, o czym Organizator poinformuje Klienta za pośrednictwem SMS.

  6. Organizator jest uprawniony do odmowy zrealizowania usługi ozonowania w ramach Oferty Specjalnej jeżeli:

  1. istnieje uzasadnione podejrzenie, że Klient nie był uprawniony do skorzystania z Oferty Specjalnej,

  2. Produkt znajduje się w takim stanie, iż wykonanie usługi ozonowania mogłoby wiązać się z jego uszkodzeniem lub zniszczeniem,

  3. Klient nie przesłał wypełnionego i podpisanego Protokołu,

  4. Klient przekazał do realizacji usługi produkt niezgodny z Regulaminem, w szczególności niedopuszczalny do usługi ozonowania, albo który został nabyty w innym sklepie niż Sklep Internetowy lub Sklep Stacjonarny.

  1. W przypadku odmowy realizacji usługi zgodnie z ust. 6 powyżej Organizator odsyła produkt na koszt Klienta, a w przypadku zrealizowania kodu w Sklepie Stacjonarnym, informuje Klienta za pośrednictwem wiadomości SMS o konieczności odebrania produktu w tym Sklepie w określonym terminie.

  2. W przypadku nieodebrania produktu ze Sklepu Stacjonarnego w terminie lub nieodebrania /odmowy odebrania przez Klienta przesyłki, Organizator może obciążyć Klienta powstałymi kosztami, w tym kosztami przechowywania.

  3. W przypadku nieodebrania produktu przez Klienta przez okres 12 miesięcy, po uprzednim wezwaniu Klienta przez Organizatora, Organizator jest uprawniony do zniszczenia nieodebranego przedmiotu.

  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia wynikające ze złego stanu technicznego rzeczy oddanych do ozonowania.

 

ROZDZIAŁ 7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.

  2. W zakresie nieuregulowanym niniejszym regulaminem, zastosowanie znajdzie Regulamin Programu Lojalnościowego SMS. W przypadku sprzeczności między niniejszym regulaminem a Regulaminem Programu Lojalnościowego SMS pierwszeństwo znajdą postanowienia niniejszego Regulaminu.

  3. Wszystkie załączniki stanowią integralną część Regulaminu.

  4. Organizator przetwarza dane osobowe Klientów korzystających z Oferty Specjalnej zgodnie z Polityką prywatności.

  5. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany zasad funkcjonowania Oferty Specjalnej, w szczególności okresu jej obowiązywania. Zmiany w Regulaminie wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia poinformowania o zmianie Regulaminu.

  6. Regulamin jest dostępny w Sklepach Stacjonarnych oraz w Sklepie Internetowym pod adresem: https://rrmoto.pl/Regulamin-Oferty-Specjalnej-Bezplatne-Ozonowanie-ccms-pol-234.html

Regulamin obowiązuje od: 01.10.2025

pixel