Regulamin Oferty Specjalnej „Bezpłatne Ozonowanie”
ROZDZIAŁ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Niniejszy regulamin określa warunki Oferty specjalnej „Bezpłatne Ozonowanie” organizowanej przez Grupa RRmoto Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Szosa Bydgoska 60a, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0001010363, kapitał zakładowy: 100 000,00 zł, NIP: 9562380490.
-
Oferta Specjalna „Bezpłatne Ozonowanie” obowiązuje od dnia 01.10.2025 do czasu odwołania. Organizator poinformuje o zakończeniu obowiązywania Oferty Specjalnej na co najmniej 14 dni przed jego planowanym zakończeniem.
-
Skorzystanie z Oferty Specjalnej oznacza zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptację przez Klienta.
ROZDZIAŁ 2. DEFINICJE
Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
-
Regulamin: niniejszy regulamin Oferty Specjalnej „Bezpłatnego Ozonowania”;
-
Organizator: Grupa RRmoto Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Szosa Bydgoska 60a, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0001010363, kapitał zakładowy: 100 000,00 zł; NIP: 9562380490; numeru telefonu: 504-504-559; e-mail: kontakt@RRmoto.pl;
-
Oferta Specjalna „Bezpłatne Ozonowanie” – korzyść bezpłatnego ozonowania dla Klientów zapisanych do Programu Lojalnościowego SMS umożliwiająca Klientom ozonowanie produktów zakupionych w Sklepie Stacjonarnym lub Sklepie Internetowym;
-
Program Lojalnościowy SMS – program lojalnościowy SMS prowadzony przez Organizatora zgodnie z regulaminem dostępnym pod adresem https://rrmoto.pl/Regulamin-Programu-Lojalnosciowego-SMS-ccms-pol-129.html.
-
Klient: osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, dokonała zakupu produktów w Sklepie Internetowym lub Sklepie Stacjonarnym i dołączyła do Programu Lojalnościowego SMS;
-
Sklep Internetowy: sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem internetowym www.rrmoto.pl;
-
Sklep Stacjonarny: jeden ze sklepów stacjonarnych prowadzony przez Organizatora na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, wskazany pod adresem: https://rrmoto.pl/RRmoto-Najwieksze-sklepy-motocyklowe-lista-sklepow-RRmoto-ccms-pol-144.html.
ROZDZIAŁ 3. PROGRAM OZONOWANIA
-
Oferta Specjalna jest dostępna wyłącznie dla Klientów, którzy są zapisani do Programu Lojalnościowego SMS, zgodnie z odrębnym regulaminem Programu Lojalnościowego SMS.
-
W ramach Oferty Specjalnej Organizator przyznaje Klientom kod rabatowy uprawniający do uzyskania darmowej usługi ozonowania u Organizatora.
-
Każdy Klient może skorzystać z Oferty Specjalnej tylko jeden raz.
-
Skorzystanie z kodu rabatowego w ramach Oferty Specjalnej jest możliwe przez cały czas obowiązywania Oferty Specjalnej.
-
Wyłącznie uprawnionym do skorzystania z Oferty Specjalnej jest Klient, który dołączył do Programu Lojalnościowego SMS.
-
Korzyści z Oferty Specjalnej nie mogą być przenoszone przez Klienta na inne osoby.
-
Korzyści dla Klienta wynikające z Oferty Specjalnej nie są środkami pieniężnymi, nie podlegają wymianie na gotówkę, inne środki płatnicze, ani inny ekwiwalent pieniężny ani w całości ani w części, również w przypadku, gdy Klient nie wykorzysta kodu rabatowego. Nie podlegają one również zwrotom.
-
Wydanie korzyści Klientowi w ramach Oferty Specjalnej nie stanowią sprzedaży opodatkowanej podatkiem od towarów i usług (VAT) w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa podatkowego.
-
Skorzystanie przez Klienta z Oferty Specjalnej jest uprawnieniem Klienta, na podstawie jego dobrowolnej zgody.
ROZDZIAŁ 4. REALIZACJA KODU NA OZONOWANIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
-
W celu skorzystania z kodu rabatowego na Ozonowanie w Sklepie Internetowym Klient musi łącznie:
-
dodać do koszyka w Sklepie Internetowym produkt „Ozonowanie” („Zamówienie”),
-
w polu „Kod rabatowy” wpisać kod rabatowy na ozonowanie przyznany w ramach Oferty Specjalnej i aktywować kod rabatowy za pośrednictwem przycisku „Dodaj” lub tożsamy, dzięki któremu cena produktu „Ozonowanie” zostanie obniżona do 0 zł,
-
sfinalizować transakcje przesyłając formularz Zamówienia do Organizatora,
-
przesłać produkt do Organizatora zgodnie z Regulaminem dołączając protokół.
-
-
Klient jest zobowiązany przesłać produkt do Organizatora w terminie 14 dni od dnia złożenia Zamówienia. Dla zachowania terminu wystarczające jest nadanie przesyłki.
-
W przypadku, gdy Klient nie dochowa terminu, o którym mowa w ust. 2 przyznany kod rabatowy w ramach Oferty Specjalnej wygasa, a Klientowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Organizatora.
-
Klient odsyła produkt na własny koszt na adres: Grupa RRmoto Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Szosa Bydgoska 60a, 87-100 Toruń.
-
Warunkiem realizacji ozonowania jest przesłanie przez Klienta wraz z produktem wydrukowanego, wypełnionego i podpisanego protokołu ozonowania („Protokół”), który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
ROZDZIAŁ 5. REALIZACJA KODU NA OZONOWANIE W SKLEPIE STACJONARNYM
-
Kod rabatowy może być zrealizowany przez Klienta w wybranym przez siebie Sklepie Stacjonarnym.
-
W celu skorzystania z kodu rabatowego na Ozonowanie w Sklepie Stacjonarnym Klient zobowiązany jest przekazać sprzedawcy produkt przeznaczony do ozonowania:
a) podać sprzedawcy kod rabatowy uzyskany w ramach Oferty Specjalnej,
b) wypełnić, podpisać i przekazać sprzedawcy Protokół.
-
Sprzedawca jest uprawniony do odmowy przyjęcia produktu i zrealizowania kodu w przypadkach, o których mowa w rozdziale 6 ust. 6 Regulaminu.
ROZDZIAŁ 6. REALIZACJA USŁUGI OZONOWANIA
-
Organizator może korzystać z usług podmiotów zewnętrznych w celu realizacji usługi ozonowania.
-
Usługa ozonowania może być realizowana wyłącznie w odniesieniu do następujących kategorii produktów: Kask, buty, rękawice.
-
Usługa ozonowania jest realizowana w terminie Usługa ozonowania jest realizowana w terminie maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania produktu przez Organizatora w przypadku produktów przesłanych do Organizatora i w maksymalnie 1 dzień od dnia otrzymania produktu przez Organizatora w Sklepie Stacjonarnym.
-
W przypadku, gdy Klient realizował kod w Sklepie Internetowym, produkt zostanie odesłany Klientowi na adres wskazany w Protokole na koszt Organizatora. W przypadku, gdy Klient nie odbierze przesyłki w terminie wskazanym przez przewoźnika, ponowna przesyłka produktu jest możliwa na koszt Klienta.
-
W przypadku gdy Klient realizował kod w Sklepie Stacjonarnym, produkt będzie możliwy do odbioru w tym Sklepie, o czym Organizator poinformuje Klienta za pośrednictwem SMS.
-
Organizator jest uprawniony do odmowy zrealizowania usługi ozonowania w ramach Oferty Specjalnej jeżeli:
-
istnieje uzasadnione podejrzenie, że Klient nie był uprawniony do skorzystania z Oferty Specjalnej,
-
Produkt znajduje się w takim stanie, iż wykonanie usługi ozonowania mogłoby wiązać się z jego uszkodzeniem lub zniszczeniem,
-
Klient nie przesłał wypełnionego i podpisanego Protokołu,
-
Klient przekazał do realizacji usługi produkt niezgodny z Regulaminem, w szczególności niedopuszczalny do usługi ozonowania, albo który został nabyty w innym sklepie niż Sklep Internetowy lub Sklep Stacjonarny.
-
W przypadku odmowy realizacji usługi zgodnie z ust. 6 powyżej Organizator odsyła produkt na koszt Klienta, a w przypadku zrealizowania kodu w Sklepie Stacjonarnym, informuje Klienta za pośrednictwem wiadomości SMS o konieczności odebrania produktu w tym Sklepie w określonym terminie.
-
W przypadku nieodebrania produktu ze Sklepu Stacjonarnego w terminie lub nieodebrania /odmowy odebrania przez Klienta przesyłki, Organizator może obciążyć Klienta powstałymi kosztami, w tym kosztami przechowywania.
-
W przypadku nieodebrania produktu przez Klienta przez okres 12 miesięcy, po uprzednim wezwaniu Klienta przez Organizatora, Organizator jest uprawniony do zniszczenia nieodebranego przedmiotu.
-
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia wynikające ze złego stanu technicznego rzeczy oddanych do ozonowania.
ROZDZIAŁ 7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
-
W zakresie nieuregulowanym niniejszym regulaminem, zastosowanie znajdzie Regulamin Programu Lojalnościowego SMS. W przypadku sprzeczności między niniejszym regulaminem a Regulaminem Programu Lojalnościowego SMS pierwszeństwo znajdą postanowienia niniejszego Regulaminu.
-
Wszystkie załączniki stanowią integralną część Regulaminu.
-
Organizator przetwarza dane osobowe Klientów korzystających z Oferty Specjalnej zgodnie z Polityką prywatności.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany zasad funkcjonowania Oferty Specjalnej, w szczególności okresu jej obowiązywania. Zmiany w Regulaminie wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia poinformowania o zmianie Regulaminu.
-
Regulamin jest dostępny w Sklepach Stacjonarnych oraz w Sklepie Internetowym pod adresem: https://rrmoto.pl/Regulamin-Oferty-Specjalnej-Bezplatne-Ozonowanie-ccms-pol-234.html
Regulamin obowiązuje od: 01.10.2025