Regulamin Promocji "Black Week - drugi tańszy produkt"
§1. Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin) określa warunki promocji pod nazwą „Black Week – drugi tańszy produkt” (dalej: Promocja).
Organizatorem Promocji jest Grupa RRmoto Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Szosa Bydgoska 60A, 87-100 Toruń, NIP: 9562380490, REGON: 524048567, KRS: 0001010363, prowadzona przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
§2. Czas trwania i zakres Promocji
Promocja trwa od 30.10.2025 r. godz. 10:00 do 01.12.2025 r. godz. 21:00.
Promocja obowiązuje wyłącznie w sklepach stacjonarnych RRmoto (Gdańsk, Toruń, Warszawa, Katowice, Nowy Sącz).
§3. Zasady Promocji
W czasie trwania Promocji uczestnik może zakupić dwa produkty, przy czym drugi produkt w tej samej cenie lub tańszy zostaje objęty rabatem 50%.
Rabat liczony jest od ceny detalicznej i naliczany automatycznie przy kasie.
Promocja nie łączy się z innymi rabatami, promocjami ani kodami zniżkowymi, w tym z kodem na newsletter.
W przypadku, gdy produkt objęty jest więcej niż jedną promocją, obowiązuje korzystniejsza oferta dla Klienta.
§4. Wyłączenia z Promocji
Promocja nie dotyczy marek Oxford, Motul, Shoei (nowości), Schuberth (C5 Zenith, E2 Trail, S3 Thunder), Revit (nowości) oraz produktów RRmoto z wyłączeniem rzeczy objętych wyprzedażą.
Produkty marek wyłączonych z Promocji mogą uczestniczyć w akcji „–50% na drugi, tańszy produkt”, przy czym:
produkty marek wyłączonych traktowane są jako produkty droższe w parze,
rabat naliczany jest wyłącznie na drugi, tańszy produkt,
§5. Zwroty, wymiany i gratisy
Produkty zakupione w ramach Promocji podlegają zwrotowi w terminie 30 dni od daty skutecznego dokonania płatności.
W przypadku skorzystania z Promocji, zwrotowi podlegają oba produkty objęte promocją.
W sytuacji konieczności wymiany rekomendowanym sposobem postępowania jest zwrot towaru i ponowny zakup nowego produktu po aktualnej cenie promocyjnej.
Od dnia 1 grudnia 2025 r. możliwe będzie również dokonywanie wymian produktów zakupionych w ramach Promocji.
W przypadku produktów, do których zostały dodane gratisy , obowiązują następujące zasady:
w przypadku zwrotu produktu – gratis należy zwrócić wraz z zamówieniem,
w przypadku wymiany produktu – gratis pozostaje u Klienta.
§6. Programy gwarancyjne
Produkty zakupione w ramach Promocji kwalifikują się do udziału w programach gwarancyjnych:
DSM „5 lat ochrony”,
SHIMA „6 lat gwarancji”.
Zgłoszenie do powyższych programów odbywa się na zasadach określonych przez producentów.
