Regulamin PROMOCJA BLACK WEEK 2025 "-VAT"
§1. Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin) określa warunki promocji pod nazwą „Black Week – VAT” (dalej: Promocja).
Organizatorem Promocji jest Grupa RRmoto Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Szosa Bydgoska 60A, 87-100 Toruń, NIP: 9562380490, REGON: 524048567, KRS: 0001010363, prowadzona przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
§2. Czas trwania i zakres Promocji
Promocja trwa od 30.10.2025 r. godz. 10:00 do 01.12.2025 r. godz. 23:59.
Promocja obowiązuje w sklepach stacjonarnych RRmoto (Gdańsk, Toruń, Warszawa, Katowice, Nowy Sącz) oraz w sklepie internetowym rrmoto.pl.
Promocją objęte są wybrane produkty oznaczone jako „Black Week – VAT”, „Black Week” lub „W PROMOCJI”.
§3. Zasady Promocji
W czasie trwania Promocji uczestnik może zakupić produkty objęte rabatem zaczynającym się od 18,7%.
Rabat liczony jest od ceny detalicznej i prezentowany na stronie sklepu po jego naliczeniu.
Promocja nie łączy się z innymi promocjami, kodami rabatowymi lub zniżkami, w tym z kodem na newsletter.
W przypadku, gdy dany produkt objęty jest więcej niż jedną promocją, obowiązuje korzystniejsza oferta dla Klienta.
§4. Wyłączenia z Promocji
Promocja nie dotyczy marek Oxford, Motul, Shoei nowości, Schuberth nowości (C5 Zenith, E2 Trail, S3 Thunder), Revit nowości oraz produktów RRmoto z wyłączeniem rzeczy objętych wyprzedażą.
§5. Zwroty, wymiany i gratisy
Produkty zakupione w ramach Promocji podlegają zwrotowi w terminie 30 dni od daty skutecznego dokonania płatności przez uczestnika Promocji.
W przypadku konieczności wymiany rekomendowanym sposobem postępowania jest zwrot towaru i ponowny zakup nowego produktu po aktualnej cenie promocyjnej.
Od dnia 1 grudnia 2025 r. możliwe będzie także dokonywanie wymian produktów zakupionych w ramach Promocji.
Zamówienia złożone, lecz nieopłacone w terminie 5 dni od dnia złożenia zostaną automatycznie anulowane.
W przypadku produktów, do których zostały dodane gratisy lub upominki, obowiązują następujące zasady:
w przypadku zwrotu produktu – gratis należy zwrócić wraz z zamówieniem,
w przypadku wymiany produktu – gratis pozostaje u Klienta.
§6. Programy gwarancyjne
Produkty zakupione w ramach Promocji kwalifikują się do udziału w programach gwarancyjnych:
DSM „5 lat ochrony”,
SHIMA „6 lat gwarancji”.
Zgłoszenie do powyższych programów odbywa się na zasadach określonych przez producentów.
