Black Week wystartował! Zrób zakupy i weź udział w konkursie - szczegóły

Regulamin PROMOCJA BLACK WEEK 2025 "-VAT"

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin) określa warunki promocji pod nazwą „Black Week – VAT” (dalej: Promocja).

  2. Organizatorem Promocji jest Grupa RRmoto Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Szosa Bydgoska 60A, 87-100 Toruń, NIP: 9562380490, REGON: 524048567, KRS: 0001010363, prowadzona przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.

§2. Czas trwania i zakres Promocji

  1. Promocja trwa od 30.10.2025 r. godz. 10:00 do 01.12.2025 r. godz. 23:59.

  2. Promocja obowiązuje w sklepach stacjonarnych RRmoto (Gdańsk, Toruń, Warszawa, Katowice, Nowy Sącz) oraz w sklepie internetowym rrmoto.pl.

  3. Promocją objęte są wybrane produkty oznaczone jako „Black Week – VAT”, „Black Week” lub „W PROMOCJI”.

§3. Zasady Promocji

  1. W czasie trwania Promocji uczestnik może zakupić produkty objęte rabatem zaczynającym się od 18,7%.

  2. Rabat liczony jest od ceny detalicznej i prezentowany na stronie sklepu po jego naliczeniu.

  3. Promocja nie łączy się z innymi promocjami, kodami rabatowymi lub zniżkami, w tym z kodem na newsletter.

  4. W przypadku, gdy dany produkt objęty jest więcej niż jedną promocją, obowiązuje korzystniejsza oferta dla Klienta.

§4. Wyłączenia z Promocji

  • Promocja nie dotyczy marek Oxford, Motul, Shoei nowości, Schuberth nowości (C5 Zenith, E2 Trail, S3 Thunder), Revit nowości oraz produktów RRmoto z wyłączeniem rzeczy objętych wyprzedażą.

§5. Zwroty, wymiany i gratisy

  1. Produkty zakupione w ramach Promocji podlegają zwrotowi w terminie 30 dni od daty skutecznego dokonania płatności przez uczestnika Promocji.

  2. W przypadku konieczności wymiany rekomendowanym sposobem postępowania jest zwrot towaru i ponowny zakup nowego produktu po aktualnej cenie promocyjnej.

  3. Od dnia 1 grudnia 2025 r. możliwe będzie także dokonywanie wymian produktów zakupionych w ramach Promocji.

  4. Zamówienia złożone, lecz nieopłacone w terminie 5 dni od dnia złożenia zostaną automatycznie anulowane.

  5. W przypadku produktów, do których zostały dodane gratisy lub upominki, obowiązują następujące zasady:

  • w przypadku zwrotu produktu – gratis należy zwrócić wraz z zamówieniem,

  • w przypadku wymiany produktu – gratis pozostaje u Klienta.

§6. Programy gwarancyjne

  1. Produkty zakupione w ramach Promocji kwalifikują się do udziału w programach gwarancyjnych:

  • DSM „5 lat ochrony”,

  • SHIMA „6 lat gwarancji”.

  • Zgłoszenie do powyższych programów odbywa się na zasadach określonych przez producentów.

  • pixel