OSTATNI TYDZIEŃ BLACK WEEK - SKORZYSTAJ Z PROMOCJI!

FAQ - Wysyłka i dostawa

Wysyłka i dostawa - FAQ

Śledzenie przesyłki

Aktualny status swojej przesyłki możesz śledzić w swoim panelu klienta na naszej stronie podając numer zamówienia oraz email. Kliknij - LINK i sprawdź, na jakim jest etapie.

Status zamówienia

Wszystkie informacje na temat aktualnego statusu Twojego zamówienia widoczne są w panelu klienta na naszej stronie. Kliknij - LINK i sprawdź.

Koszty dostawy

Szczegółowy opis kosztów dostawy oraz informację, w jaki sposób możemy wysłać Twoją przesyłkę, znajdziesz pod tym adresem - LINK.

Terminy dostawy

Wszystkie zamówienia staramy się nadać najszybciej jak to możliwe. Informację o szacowanym czasie dostawy znajdziesz przy każdym produkcie. Termin dostawy wyświetlamy na podstawie dostępności w magazynie oraz szacowanego czasu dostawy przez kuriera. Na tej stronie - LINK można sprawdzić, jaki jest czas dostawy deklarowany przez poszczególnych przewoźników.

Czas na odbiór z paczkomatu

Zgodnie z regulaminem Inpost, paczka oczekuje na odbiór przez 48 godzin. Po upływie tego czasu zostaje zwrócona do nas, a my zlecimy zwrot płatności. Środki otrzymasz w ten sam sposób w jaki opłaciłeś zamówienie. Aby otrzymać przesyłkę ponownie, konieczne będzie złożenie kolejnego zamówienia.

Jak odebrać przesyłkę z paczkomatu?

Z każdego paczkomatu paczkę można odebrać za pomocą aplikacji InPost, otwierając skrytkę zdalnie lub skanując na urządzeniu kod QR otrzymany mailem. Co więcej, w niektórych paczkomatach kod odbioru i numer telefonu można wpisać na ekranie dotykowym.

Co w sytuacji kiedy kurier nie zastanie nikogo pod wybranym adresem?

Kurierzy podejmują dwie próby doręczenia, w przypadku kiedy nie zastaną nikogo na miejscu, kolejna próba doręczenia odbywa się w następnym dniu roboczym. Jeśli i wtedy kurier nikogo nie zastanie, paczka zostanie zwrócona do nas. Gdy otrzymamy nieodebraną przesyłkę zlecimy zwrot środków za zamówienie, który otrzymasz w takiej samej formie w jakiej zamówienie zostało opłacone.

Co w sytuacji przekroczenia czasu na odbiór paczki z paczkomatu?

W przypadku dostawy do paczkomatu InPost umożliwia płatne wydłużenie czasu na odbiór przesyłki. Możesz to zrobić korzystając z aplikacji InPost. Gdy przesyłka do nas wróci otrzymasz zwrot środków w takiej samej formie w jakiej zamówienie zostało opłacone.

Możliwość ponownego nadania przesyłki

W sytuacji, kiedy przesyłka wróci do nas, nie ma możliwości ponownego nadania tej samej paczki. Konieczne jest złożenie kolejnego zamówienia.

Czas doręczenia przy odbiorze osobistym w sklepie

Każde zamówienie staramy się realizować najszybciej jak to możliwe. Przy każdym produkcie widnieje informacja, oparta o jego dostępność, mówiąca, w jakim terminie paczka powinna być przygotowana do odbioru osobistego. Gdy zamówienie jest gotowe do odbioru osobistego otrzymujesz SMS z informacją lub skontaktujemy się telefonicznie.

Czas na odbiór paczki przy zamówieniu z odbiorem w sklepie

Jeśli wybierzesz opcję odbioru osobistego w jednym z naszych salonów, towar możesz odebrać w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia, kiedy otrzymasz informację, że Twoje zamówienie jest gotowe.

Co sprawdzić przy odbiorze paczki?

Przy odbieraniu przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie jest uszkodzone. Paczki wysyłamy w kartonach lub przeznaczonych do tego opakowaniach foliowych. Oklejamy je również firmową taśmą. Upewnij się, że opakowanie nie jest uszkodzone, a taśma nie wygląda na rozciętą i sklejoną ponownie.

Co w sytuacji kiedy paczka dotrze uszkodzona?

Uszkodzenie paczki najlepiej zgłosić kurierowi w trakcie odbioru, pomoże wypełnić protokół szkody. Jeśli uszkodzenie zostanie zauważone w późniejszym czasie, należy niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierską w celu ustalenia możliwości stworzenia takiego protokołu.

Czy oczekiwać kontaktu kuriera przed doręczeniem?

Kurierzy nie mają takiego obowiązku natomiast wielu z nich, w celu usprawnienia dostawy, kontaktuje się z odbiorcą przesyłki w celu ustalenia możliwości odbioru.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Każde zamówienie staramy się realizować najszybciej jak to możliwe. Informacja o czasie dostawy widoczna jest przy każdym produkcie. Jeśli chcesz sprawdzić aktualny status swojego zamówienia, po wejściu w Twoje konto na naszej stronie, klikając Bieżące w sekcji Zamówienia zobaczysz na jakim jest etapie. Możesz również skorzystać z linku bezpośredniego - LINK.

pixel