OSTATNI TYDZIEŃ BLACK WEEK - SKORZYSTAJ Z PROMOCJI!

FAQ - Wymiana i zwrot

Wymiana i zwrot - FAQ

Jak zwrócić towar?

Zwrotu na naszej stronie możesz dokonać bezpłatnie w ciągu 30 dni. Wystarczy, że wybierzesz opcję Dodaj zwrot w panelu klienta, a przekieruje Cię do formularza, w którym uzupełnisz potrzebne informacje. Kliknij link i dodaj zwrot. Szczegółowe informacje na temat zwrotu znajdziesz tutaj - LINK.

Jak zwrócić towar przez paczkomat?

Po wejściu na Twoje konto w naszym sklepie i wybraniu opcji Dodaj zwrot przekieruje Cię do formularza, w którym możesz wybrać opcję zwrotu przez dowolny paczkomat. Wystarczy, że spakujesz odpowiednio paczkę i nadasz ją za pomocą wygenerowanego kodu. Nie musisz nic drukować.

Jak wymienić towar?

Aby wymienić towar na inny kolor, rozmiar, model itp. należy zgłosić zwrot zamówionego towaru przez naszą stronę - LINK i złożyć nowe zamówienie na właściwy produkt. Zamówienie można utworzyć i opłacić od razu, nie ma konieczności oczekiwania, aż zwracany towar do nas dotrze. Dzięki temu rozwiązaniu nowy towar dotrze do Ciebie szybciej.

Jakie dokumenty potrzebne są do zwrotu?

Aby dokonać zwrotu, należy uzupełnić formularz dostępny pod linkiem. Nie ma konieczności dołączania fizycznego dowodu zakupu.

Czy można anulować zwrot?

Aby anulować zwrot należy zalogować się na swoje konto oraz przejść do złożonych zwrotów. Tam można dokonać rezygnacji ze zwrotu.

W razie problemów skontaktuj się z nami:

- mail: kontakt@rrmoto.pl

- telefonicznie: 504 504 559

- przez czat

Jeśli kurier pojawi się po odbiór przesyłki, należy poinformować go o rezygnacji ze zwrotu przesyłki.

Czy jest możliwe, że zwrot zostanie odrzucony?

Zwracane towary nie mogą być używane, uszkodzone oraz posiadać oznak jakiejkolwiek eksploatacji. Jeśli odesłany towar nie będzie spełniał takich wymagań, zwrot może zostać odrzucony lub pomniejszony o koszt odtworzenia towaru.

Jak sprawdzić na jakim etapie jest mój zwrot?

Po wejściu w Twoje konto na naszej stronie, klikając Wszystkie dodane zwroty zobaczysz aktualny status towarów, które zostały do nas odesłane. Możesz to również sprawdzić w zakładce Zwrot - LINK Wystarczy uzupełnić numer zamówienia oraz adres mailowy podany w zamówieniu.

pixel