FAQ - Reklamacje
Reklamacje - FAQ
Najważniejsze informacje na temat reklamacji
Po zalogowaniu się na Twoje konto w naszym sklepie - LINK wybierz opcję Dodaj reklamację. Pojawi się wówczas formularz, w którym należy wybrać reklamowany produkt oraz uzupełnić potrzebne informacje. Po wypełnieniu formularza i zakceptowaniu przez nas reklamacji wygenerowany zostanie kod odbioru do paczkomatu, z którego można będzie wysłać do nas przesyłkę.
Czy można złożyć reklamację w sklepie stacjonarnym?
Istnieje możliwość złożenia reklamacji w sklepie stacjonarnym oraz wysyłkowo. Jeśli zakup dokonany był przez stronę internetową należy dokonać zgłoszenia poprzez formularz.
Jak złożyć reklamację wysyłkowo?
Aby złożyć reklamację na towar zakupiony przez stronę internetową, należy wejść na Twoje konto w naszej stronie i w zakładce Reklamacje wybrać opcję Dodaj reklamację a nasz system przeprowadzi Cię przez cały proces. Możesz również bezpośrednio przejść do reklamacji klikając w - LINK.
Na jakim etapie jest moja reklamacja?
Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od daty otrzymania towaru. Jednak staramy się, aby przeprowadzić cały proces bez zbędnej zwłoki. Jeśli chcesz sprawdzić na jakim jest obecnie etapie, po wejściu w Twoje konto na naszej stronie, klikając Twoje reklamacje zobaczysz jej aktualny. Kliknij żeby przejść - LINK.
