OSTATNI TYDZIEŃ BLACK WEEK - SKORZYSTAJ Z PROMOCJI!

FAQ - Płatności

Płatności - FAQ

W jakim terminie należy opłacić zamówienie?

Zamówienie należy opłacić niezwłocznie po jego złożeniu, usprawni to proces wysyłki. Jeśli dojdzie do jakichś problemów z płatnością, można ją ponowić, bez konieczności składania nowego zamówienia. Płatności można dokonać w czasie 3 dni od dnia złożenia zamówienia, o ile wybrany sposób zapłaty nie wymaga zachowania innego terminu.

Jak zmienić metodę płatności?

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany metody płatności.

Co w przypadku nieudanej płatności?

Zamówienie należy opłacić niezwłocznie po jego złożeniu, usprawni to proces wysyłki. Jeśli dojdzie do jakichkolwiek problemów z płatnością, można ją ponowić, bez konieczności składania nowego zamówienia. Przejdź na stronę podsumowania zamówienia, żeby ponowić płatność. Płatność możesz ponowić przechodząc do płatności w mailu, który otrzymasz po złożeniu zamówienia.

Ile trwa zwrot pieniędzy?

Jeśli zwrócisz towar zakupiony w sklepie RRmoto.pl, pieniądze pojawią się na Twoim koncie w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas zwracanego towaru.

Możliwość płatności kartą za pobraniem

Wielu kurierów oferuje możliwość płatności kartą za pobraniem, o tę możliwość należy dopytywać kuriera doręczającego zamówienie. Przy zwrocie towarów z zamówienia złożonego za pobraniem, zwracane są jedynie koszty dostawy, bez dodatkowych opłat związanych z płatnością kartą przy odbiorze.

Czym jest PayPo?

PayPo to system odroczonej płatności. Kupujesz produkt w sklepie RRmoto teraz, a płacisz za 30 dni. Pozwala to na wygodną i bezpieczną przymiarkę produktu w domu i ewentualną wymianę lub zwrot, bez zamrażania swoich pieniędzy.

Szczegóły na temat metody płatności PayPo znajdziesz tutaj - LINK.

Co zrobić w przypadku nieudanej płatności PayPo?

Jeśli płatność PayPo się nie powiedzie, będzie można ją ponowić u operatora płatności. Jeśli pojawi się konieczność zmiany sposobu płatności, można to zrobić w podsumowaniu zamówienia. Jeśli ta opcja nie będzie już dostępna, należy złożyć kolejne zamówienie z preferowaną metodą płatności.

Jakie są koszty dodatkowe przy płatności PayPo?

Przy spłacie całości do 30 dni nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów. Istnieje też możliwość rozłożenia płatności na wygodne raty. Ich koszt znajdziesz na stronie operatora płatności PayPo.

Co z płatnością PayPo przy zwrocie towaru?

Jeśli w ciągu ustalonego czasu zwrócisz zamówiony towar Twoja płatność zostanie anulowana w systemie PayPo. Po prostu - bez dodatkowych kosztów.

Co z płatnością PayPo przy częściowym zwrocie towaru?

Jeśli zwrócisz częściowo towar z zamówienia opłaconego przez PayPo, kwota do spłaty w zostanie odpowiednio obniżona, o wartość zwróconych towarów.

Gdzie można znaleźć paragon lub fakturę?

Paragon lub fakturę do zamówień złożonych na stronie RRmoto.pl wysyłamy na adres mailowy podany w zamówieniu.

Jak mogę wykorzystać kartę podarunkową?

Kartę podarunkową RRmoto można wykorzystać we wszystkich sklepach stacjonarnych. Aby dokonać płatności Kartą podarunkową fizyczną lub cyfrową wystarczy, że zgłosisz ekipie chęć opłacenia zakupów Kartą podarunkową. W sklepie internetowym po złożeniu zamówienia należy wpisać kod Karty podarunkowej na stronie płatności. Kartę podarunkową można wykorzystywać wielokrotnie, do czasu wyczerpania dostępnych środków. Przy każdej transakcji możliwe jest użycie wyłącznie jednej karty. Więcej szczegółów dotyczących Kart Podarunkowych RRmoto znajdziesz tutaj - LINK.

Czy mogę dokonać zakupu na raty?

Tak, opcja płatności ratalnej jest dostępna. Oferujemy możliwość zakupu również na nieoprocentowane raty 0%. Aby z nich skorzystać, wystarczy na etapie składania zamówienia, w koszyku, wybrać płatność ratalną. Wówczas nastąpi przekierowanie na stronę banku, gdzie można będzie uzupełnić wszelkie niezbędne dane. Bank po rozpatrzeniu wniosku poinformuje Cię o decyzji. Więcej informacji na temat rat dostępnych w RRmoto znajdziesz na stronie - LINK.

pixel